Hvis du ikke allerede får tilsendt nyhedsmails, så tilmeld dig her
Vi sender nyhedsmails om arrangementer og øvrige nyttige/vigtige oplysninger til foreningens medlemmer. Det er den eneste mulighed vi har for hurtigt at videregive information.
Send en email med følgende oplysninger:
Navn
Medlemsnr.
email-adresse
til medlemskartoteket medlem@dc3vennerne.dk
Senest udsendte nyhedsmail
Download nyhedsmail nr. 32 2024 som PDF
Download nyhedsmail nr. 33 2024 som PDF
Download nyhedsmail nr. 34 2024 som PDF
Download nyhedsmail nr. 35 2024 som PDF
Hvis du ikke har modtaget den, kan du rette henvendelse til webmaster@dc3vennerne.dk så skal vi gøre alt hvad vi kan for at rette fejlen.
Problemer med udsendelse/modtagelse af emails
Vi oplever desværre en gang imellem, at de emails vi sender til medlemmerne enten ikke kommer frem eller ender i modtagerens spamfilter.
Problemet er størst hos Microsofts mailtjenester såsom live.dk, live.com, hotmail.dk og hotmail.com, men det kan forekomme hos alle mailudbydere. Disse blokeringer, som de forskellige mailtjenester lægger ud, er tilbagevendende, og kan derfor dukke op igen og igen.
Der er imidlertid noget du selv kan gøre for at fremme aflevering i indboksen:
1.
Skriv DC-3 Vennernes afsenderadresser ind i dit mailprograms adresseliste, så vil programmet sandsynligvis godkende mailen, og aflevere den i indboksen. Det drejer sig om booking@dc3vennerne.dk, medlem@dc3vennerne.dk og webmaster@dc3vennerne.dk
2.
Tjek jævnligt, om mails havner i spamfilteret. Ligger der en mail fra DC-3 Vennerne (eller andre, du gerne vil modtage mail fra), markerer du at mailen IKKE er uønsket/spam. Din mailudbyder vil derefter være klar over, at du ønsker at modtage mails fra denne afsender, og levere den korrekt i indbakken.
Vi gør opmærksom på, at hvis du ikke ønsker at modtage nyhedsmails fra os, kan du afmelde dem nederst på kontingentopkrævningen/nyhedsmailen. Vi vil dog fortsat sende den årlige kontingentopkrævning og indkaldelse til generalforsamling.
Opdateret 01.10.2024